Novamente o Teito do petróleo no xornal El País

Hoxe coñecía por medio da resposta de Pedro Prieto no web de AEREN, dunha nova mención do Teito do petróleo no xornal El País.

Se ben a reportaxe anterior de Gloria Rodríguez-Pina abordaba con seriedade e obxectividade os movementos que se están a producir a nivel cidadán para afrontar este gravísima situación, o artigo de opinión de Ramón Muñoz ven sendo unha mostra da segunda fase daquel coñecido proceso: primeiro ignórante, despois búrlanse de ti, pasan a combaterte e ao final… vences.

Salientamos esta parte do acertado comentario de Pedro Prieto:

(…) la verdadera autoría profesional e intachable de los que intuyeron y publicaron este concepto [el del peak-oil] por primera vez: el geofísico M. King Hubbert en 1956, trabajando para la Shell Oil y posteriormente, los geólogos y científicos Colin J. Campbell y Jean Lahèrrere, que en 1998 publicaron en Scientific American (Investigación y Ciencia) una actualización de los trabajos de Hubbert, titulado “The End of Cheap Oil” que en buena medida dio lugar a esta página entre otras decenas de páginas por todo el mundo.

Resulta que habiendo centenares de científicos, ex ministros europeos, un ex gobernador general de Canadá, parlamentarios de varios países europeos, y profesores universitarios de todo el mundo representando a ASPO y defendiendo la validez de la teoría del cenit del petróleo, su inminencia y las graves consecuencias que piensan puede acarrear a la Humanidad, el declive continuado e irreversible de la producción mundial de petróleo, el Sr. Muñoz tenga que sacar a Michael Ruppert como si fuese e inventor del concepto y además, como si este concepto fuese obra de un desequilibrado. Es verdaderamente lamentable, el grado de desinformación al que llegan y al que conducen determinados medios. Se hace muy difícil creer que se deba solamente a eso, a una pura y simple desinformación.

Empieza a ser preocupante el interés, tanto de parte de determinados medios conservadores, como por parte de ciertos desorientados medios de corte progresista, en desdibujar el concepto del “cenit del petróleo” y atribuirlo a mentes calenturientas o desequilibradas.

O artigo de El País tamén foi analizado criticamente en Escolar.net.