Análises das medidas de aforro de petróleo anunciadas polo goberno español

O goberno español ven de anunciar unha batería de medidas coa intención de aforrar o custo da factura enerxética española debida ás recentes elevacións do prezo do petróleo.

Recopilaremos aquí algunhas novas que falan do tema así como opinións dos membros da nosa asociación e de analistas conscientes do Teito do petróleo, a causa subxacente a esta suba, que se ven producindo desde hace un par de anos, aínda que nos queiran facer crer agora que é culpa do tolo de Gaddafi.

Mariano Marzo:

No hacemos caso de las advertencias hasta que nos la pegamos. Es penoso haber esperado a que llegara el petróleo a este precio. Yo aconsejaría que duraran las medidas, aunque sean timoratas.

Antonio Turiel:

Lo primero que llama la atención es que las medidas propuestas, que son de cierto calibre, no hayan sido consensuadas con otros países europeos (…) Tal urgencia a la hora de regular en un país que no se ha caracterizado por ser de los más proactivos a la hora de tomar medidas anti-crisis transmite una cierta angustia a un servidor que estas líneas escribe; no sé si en este caso han pretendido demostrar que por una vez podíamos anticiparnos a los problemas o es que ciertamente el impacto de la subida continuada del petróleo y los carburantes estaba a punto de pasarle una factura letal a España.

Manuel Amigo (Véspera de Nada):

Entendo que é o comenzo de todo tipo de mediadas encamiñadas a facer como que fan algo, rebaixan o limite de velocidade en autopista cando o problema grave está nas grandes cidades, rebaixan o precio do transporte publico unha miseria cando acaban de subilo fai nada co que se queda coma estaba, e por certo as ideas estas ocurrironselle camiño da rolda de prensa onde as
presentou, asi que deben de estar ben pensadas, nada que ver cos tolos do PP, que se reunen durante meses, consultan a sesudos investigadores e chegan a conclusion de que hay que prolongala vida util das nucleares ata un segundo antes de que estoupen e ir mirando pra poñer mais, nada din si e viable, sustentable ou rentable tal feito, pero asi como lle ven a boca así o botan.

Esta medidas so sirven para deixarnos meridianamente claro en mans de que tipo de elementos temos depositada nosa confianza para que fagan unha boa gobernanza do público, estamos en mans de moinantes.

E por certo o feito de que insistan tanto na seguridade do suministro ponme moi nervoso.

Javier García Breva

En 2004 el petróleo inició una nueva escalada de precios que culmina en 2008 alcanzando los 147 dólares por barril. La inflación obligó a subir los tipos y provocó la ruina de las hipotecas basura. Pero todo el mundo olvidó que el origen fue la subida del crudo. Ha tenido que llegar la revolución en los países del Magreb y Oriente Próximo para saber que el principal problema energético de España es su elevada dependencia de las importaciones de gas y petróleo.

23 thoughts on “Análises das medidas de aforro de petróleo anunciadas polo goberno español