Amable Liñán advirte de que a fin dos combustibles fósiles será «una catástrofe» da que ninguén asumirá a culpa

Amable Liñán Martínez é unha autoridade internacional en combustión e aeronáutica que recibeu, entroutros, o Premio Príncipe de Asturias na área de Investigación no 1993. Nunha entrevista que hoxe publica La Voz de Galicia fala do Teito do petróleo, sen mencionalo por ese termo nin o de peak oil, pero facendo unha descrición moi acertada e exenta de calquera morneza:

El ser humano, hasta la revolución industrial, usaba fundamentalmente la combustión de leña para calentarse, iluminar y cocinar. Por aquel entonces había un equilibrio y la leña se regeneraba en un tiempo relativamente corto. Cuando se empezó a usar carbón y gas natural el sistema cambió porque esos hidrocarburos que se habían producido en cientos de millones de años se queman en tiempos cortísimos y no se puede regenerar.

(…) Todo nuestro desarrollo proviene de la energía y el 80 % de la energía viene de los combustibles fósiles. Quedan tantas reservas como las que hemos gastado, pero a este ritmo las consumiremos en 30 ó 40 años.

Después habrá una catástrofe que nadie aceptará como culpa suya. Está clarísimo cuál es el problema, pero la solución no es fácil y pasa por cambiar el modo de vida, usar transporte público, aislar las casas…

Valoramos como moi importante que cada vez máis personalidades de prestixio dentro do mundo da ciencia lancen este tipo de advertencias á sociedade, e que recoñezan —aínda que for implicitamente— implicitamente o peak oil.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *