Xoán Doldán falará do descenso enerxético nas XXII Xornadas Libertarias en Compostela

Descarga o cartaz das xornadasDentro das diversas palestras que forman parte das XXII Jornadas Libertárias que comezan o vindeiro luns 27 de outubro en Compostela, terá lugar unha charla do noso presidente Xoán Doldán baixo o título de “A necessidade da descida energética”. Será o xoves día 30 ás 20 h no local da CNT en Compostela (R/ García Prieto, 24-28).

Velaquí máis información e o evento no Facebook:

Quinta-feira, 30
Xoán Doldán García
Economista
A necessidade do descida energética
“Ainda que a ideia do crescimento e a ideia do progresso possam ser muito atrativas, temos uma situação demasiado complicada. Essas ideias podem mesmo ser sedativas: se confiarmos em que isto se vai solucionar de um jeito ou doutro, em que esse progresso baseado no crescimento é possível de uma forma continuada, ao final, por não termos tomado determinações no tempo, os problemas serão maiores. […] Temos que ser conscientes da realidade e procurar soluções que tenham em conta as limitações atuais. E isso obriga a tomar decisões que som radicais. Além disso, haverá que toma-las o mais rapidamente possível, porque de não ser assim, cada vez as soluções terão que ser mais drásticas e dolorosas. E daí sairá um mundo que não tem por que ser necessariamente pior. Terá que ser um mundo diferente.”

Xoán Doldán é professor titular de Economia aplicada na USC, membro do coletivo Véspera de Nada, supervisor do Guia para o descenso enerxético, promotor do manifesto Derradeira chamada e membro do conselho de redação da futura revista 15/15\15, atualmente em processo de crowdfunding.

2 thoughts on “Xoán Doldán falará do descenso enerxético nas XXII Xornadas Libertarias en Compostela

  1. 28 Outubro, 2014 at 1:53 a.m.

    Prego un pequeño favor:
    Como podo aceder o programa das Jornadas Libertarias de Compostela?
    hai alguna atividade na que se poida participar vía Skype?
    Obrigado!
    Saudos e Saudes!
    Paulino.

    1. Casdeiro
      3 Novembro, 2014 at 8:57 a.m.

      Desculpa, Paulino. Non vimos a mensaxe a tempo. En calquera caso nós non somos os organizadores. Esperamos que deras contactado con eles a tempo para resolver as túas dúbidas.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *