Presentación do libro “O pequeno é grande” escrito por Xoan Carlos Carreira e Emilio Carral

tamanhoimportaXoán Carlos Carreira e Emilio Carral presentarán o seu libro “O pequeno é grande” este  sábado 14 de marzo ás 20:00h no Centro Social Gentalha do Pichel en Compostela.

Na presentación, teremos oportunidade para escoitalos, intercambiar e debatir ideas, así como compartir uns petiscos.

opequenoegrandeDende Vespera de Nada parécenos de grande interese o tema que trata o libro, moi na liña do que nós defendemos. Ao acto asistirán membros de Véspera de Nada:

Os professores Xoán Carlos Carreira e Emilio Carral procuram respostas para as perguntas chave: Quem habita hoje o meio rural? Quais som os diferentes tipos de explorações agrárias galegas na atualidade? Qual é o papel da agricultura em pequena escala? No século XXI, o minifúndio continua a ser um problema para o desenvolvimento agrário da Galiza ou, de alguma maneira, é umha agricultura de precisom, feita, isso sim, com base num enorme esforço? Até que ponto som certas as ideias em que se funda a consideraçom das pequenas explorações labregas familiares como marginais? Até que ponto podem ter um papel importante no novo paradigma da agricultura entendida nom só como produtora de alimentos mas também como fornecedora de serviços à sociedade?

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *